Úvod -> Najčastejšie otázky - FAQ

Vyhľadávanie         [+/-] nastav
Ponuka
Akcie, ponuky
Sortiment výrobcov
TOP produkty
Zväčšiť
Reflektor LED 10W Biela studená WM10WC
• 3 roky záruka • svetelný zdroj 10W LED • elegantné ultratenké prevedenie: 2...
PLU: 61405 Cena: 13.80 €

Zväčšiť
Čistiaca kvap. Isopropanol ŠK Spektrum - 1000ml
99,5% čistý isopropyl alkohol (Isopropanol, IPA, 2-propanol, Izopropylalkohol) ...
PLU: 77777 Cena: 7.50 €

Zväčšiť
Sprej KONTAKT S - 60ml / AG
Preparát na očistenie znečistených a zaoxidovaných kontaktov, konektorov, ... ...
PLU: 33920 Cena: 2.10 €

Zväčšiť
Svietidlo LED - Na bicykel - zadné XC-744L
Zadné svetlo na bicykel EMOS XC-744L P3912. • zdroj svetla: červená LED 1x 0,5...
PLU: 63201 Cena: 2.70 €

Zväčšiť
Detektor rozbitia skla AGB10 - KONIG -
König bezdrôtový detektor rozbitia skla s vstavanou hlasitou 130dB sirénou. Upev...
PLU: 53247 Cena: 6.50 €
Výpredaj VN transformátorov
Dôveryhodná firma Gold

Najčastejšie otázky

1. Nie som u vás zaregistrovaný, môžem objednávať tovar?

Áno, objednávať je možné aj bez registrácie.

2. Zabudol som prihlasovacie heslo, ako mám postupovať?

Požiadajte emailom o preposlanie hesla (nie telefonicky!).

3. Aké sú dodacie lehoty?

Ak je tovar skladom (zelený košík), odošleme ho už v priebehu 2-3 hodín. Záleží koľko objednávok je pred Vami. Výnimkou môže byt pondelok, čo je zapríčinené veľkým počtom objednávok cez víkend, alebo cez štátne sviatky. My sa snažíme vybavovať objednávky takmer ihneď. Ale, objednávky sú vybavované v poradí v akom prišli. Preto záleží koľko je objednávok pred Vami vytvorenou objednávkou.

4. Kedy bude tovar skladom ak je červený košík?

Pri niektorých položkách je uvedená informácia "Dostupnosť:". Pri ostatných je potrebné sa informovať, najlepšie emailom. Nie vždy to vieme overiť ihneď po telefóne. (Tiež to potrebujeme overiť u dodávateľov.)

5. Pri niektorých položkách nemáte uvedenú cenu

Áno, stáva sa to najmä pri položkách, ktoré sa naskladňujú, alebo pri ktorých sa cena často krát výrazne mení smerom hore alebo dole. Je potrebné poslať dopyt emailom, preveríme aktuálnu cenu v aktuálnom čase.

6. Aká je minimálna hodnota objednávky?

Objednávky zvyčajne vybavujeme od 9,99 EUR vč. DPH. Ak zákazník napriek tomu objedná tovar v nižšej hodnote, je účtované zvýšené balné 2,00 EUR vč. DPH.

7. Môžem za tovar zaplatiť vopred prevodom alebo kartou?

Žiaľ nie. Platba vopred je vo všeobecnosti u zákazníkov často krát považovaná za "rizikovú". Spája sa s nedôverou a nedodaním už zaplateného tovaru, alebo s podvodom. Preto my túto možnosť nemáme. Tovar posielame na dobierku, zaplatíte pri prevzatí tovaru. Je to najistejšie. Výnimkou môže byt vysoká cena objednávky (nutnosť vysokej hotovosti) alebo v prípade organizácií, ktoré nemajú možnosť platiť v hotovosti, napr. školy.

8. Je lepšie objednávať e-shopom, emailom alebo telefonicky?

Najlepšie, najrýchlejšie a najistejšie je to e-shopom. Objednávka sa dostane do systému automaticky, presne a rýchlejšie. Nie je tu riziko omylu (preklepu) ako pri emailovej objednávke, alebo nedorozumenia ako pri telefonickom kontakte. Pri e-shopovej objednávke dostávate automaticky jej kópiu. Ak napriek tomu vznikne problém, ihneď je jasné kde nastal.

9. Nenašiel som požadovaný náhradný diel na vašej stránke. Viete ho dodať?

Môžeme dodať mnoho náhradných dielov a príslušenstva pre bielu a čiernu techniku takmer všetkých značiek aj keď nie sú na našej stránke. Pošlite dopyt emailom, preveríme to na našom centrálnom sklade v ASWE. Uveďte čo najviac informácií, typ, značku, model zariadenia, originálne označenie, objednávací kód, ....

10. Odoslal som objednávku, ale ešte na niečo som zabudol.

Ak objednávka ešte nie je zabalená (informáciu o zabalení posielame emailom), pokojne objednajte ďalšie položky e-shopom. Do poznámky je NUTNÉ uviesť: Poslať spolu s objednávkou č. XYZ. Poštovné, balné bude účtované automaticky iba 1x ako by to bola jedna spoločná objednávka.

11. Nemôžem sa k Vám dovolať, telefón stále zvoní.

Telefónne hovory sú prepájané cez ústredňu, preto sa linka nejaví ako obsadená aj keď sú všetci pracovníci obsadení. Skúste to znova alebo emailom.

12. Aké je poštovné?

Možnosti výberu poštovného Vám budú ponúknuté pred odoslaním objednávky. Rovnako ucelený prehľad je dostupný na úvodnej stránke v ľavom menu, alebo na každej stránke dole.

13. Tovar ktorý mám uložený v košíku je pre mňa rezervovaný?

Nie, tovar ktorý je v košíku nie je pre Vás rezervovaný. Rezervovaný bude až po odoslaní objednávky. Ak chcete iba rezervovať tovar, ale zatiaľ ho neposielať, pošlite objednávku a do poznámky uveďte napr.: „zatiaľ neposielať – doobjednám“.


Upozornenie

Zabezpečujeme dodávky náhradných dielov pre servis spotrebnej elektroniky.
Takéto diely sa objednávajú podľa originálnych objednávacích kódov, prípadne originálneho označenia dielu, ktoré sú uvedené v servisnej dokumentácii.
Nie podľa obrázkov, nie podľa rozmerov, nie podľa popisu, nie NÁHODNE!
Rozmery, obrázky, popis slúžia iba pre následnú kontrolu. Dôrazne upozorňujeme, že určenie chyby a následnú opravu ma vykonávať odborný servis so skúsenosťami v danej oblasti. Rovnako objednanie dielu doporučujeme prenechať na servis, ktorý vykonáva opravu a musí najlepšie vedieť čo objednať a znáša zodpovednosť za správnosť objednaného dielu.
V prípade že potrebujete od nás pomoc s objednaním správneho dielu alebo správneho príslušenstva, je potrebne zaslať vopred požiadavku emailom a priložiť foto štítku s presným modelom zariadenia.
Kde nájdem typový štítok na svojom spotrebiči?