Úvod -> Najčastejšie otázky - FAQ

Vyhľadávanie         [+/-] nastav
Ponuka
Akcie, ponuky
Sortiment výrobcov
Výpredaj VN transformátorov
TOP produkty
Zväčšiť
LED pás zaliaty 5m/150x5050 - RGB BP
Vodeodolná RGB LED páska zaliata do silikónu. 1 kotúč = 150xLED SMD5050 = 5m ...
PLU: 46184 Cena: 42.00 €

Zväčšiť
Sieťový adaptér anténny 18V/300mA + výhybka Zolan
Nestabilizovaný napájací zdroj určený pre napájanie anténnych zosilňovačov po ko...
PLU: 51279 Cena: 6.99 €

Zväčšiť
Svietidlo LED - Na bicykel - sada WL19
Sada cyklo svetiel s veľmi vysokou svietivosťou • 1x predné hliníkové svetlo 3W...
PLU: 58356 Cena: 6.90 €

Zväčšiť
Odpor-TR628 - 25W 820R s odbočkou

PLU: 46902 Cena: 2.50 €

Zväčšiť
Sieťový zdroj ZS 13,8V/ 2,5A - ZSM - INDEL
Stabilizovaný sieťový zdroj. • Vstupné napätie: 230V AC • Výstupné napätie: 1...
PLU: 53733 Cena: 31.60 €

Najčastejšie otázky

  1. Nie som u vás zaregistrovaný, môžem objednávať tovar?
  2. Zabudol som prihlasovacie heslo, ako mám postupovať?
  3. Aké sú dodacie lehoty?
  4. Kedy bude tovar skladom ak je červený košík?
  5. Pri niektorých položkách nemáte uvedenú cenu
  6. Aká je minimálna hodnota objednávky?
  7. Môžem za tovar zaplatiť vopred prevodom alebo kartou?
  8. Je lepšie objednávať e-shopom, emailom alebo telefonicky?
  9. Nenašiel som požadovaný náhradný diel na vašej stránke. Viete ho dodať?
  10. Odoslal som objednávku, ale ešte na niečo som zabudol.
  11. Nemôžem sa k Vám dovolať, telefón stále zvoní.
  12. Aké je poštovné?
  13. Nemôžem si zvoliť poštovné list nad 20 EUR?
  14. Tovar ktorý mám uložený v košíku je pre mňa rezervovaný?
1. Nie som u vás zaregistrovaný, môžem objednávať tovar?
Áno, objednávať je možné aj bez registrácie.
2. Zabudol som prihlasovacie heslo, ako mám postupovať?
Požiadajte emailom o preposlanie hesla (nie telefonicky!).
3. Aké sú dodacie lehoty?
Ak je tovar skladom (zelený košík), odošleme ho už v priebehu 2-3 hodín. Záleží koľko objednávok je pred Vami. Výnimkou môže byt pondelok, čo je zapríčinené veľkým počtom objednávok cez víkend, alebo cez štátne sviatky. My sa snažíme vybavovať objednávky takmer ihneď. Ale, objednávky sú vybavované v poradí v akom prišli. Preto záleží koľko je objednávok pred Vami vytvorenou objednávkou.
4. Kedy bude tovar skladom ak je červený košík?
Pri niektorých položkách je uvedená informácia "Dostupnosť:". Pri ostatných je potrebné sa informovať, najlepšie emailom. Nie vždy to vieme overiť ihneď po telefóne. (Tiež to potrebujeme overiť u dodávateľov.)
5. Pri niektorých položkách nemáte uvedenú cenu
Áno, stáva sa to najmä pri položkách, ktoré sa naskladňujú, alebo pri ktorých sa cena často krát výrazne mení smerom hore alebo dole. Je potrebné poslať dopyt emailom, preveríme aktuálnu cenu v aktuálnom čase.
6. Aká je minimálna hodnota objednávky?
Objednávky zvyčajne vybavujeme od 6,65 EUR vč. DPH. Ak zákazník napriek tomu objedná tovar v nižšej hodnote, je účtované zvýšené balné 1,65 EUR vč. DPH.
7. Môžem za tovar zaplatiť vopred prevodom alebo kartou?
Žiaľ nie. Platba vopred je vo všeobecnosti u zákazníkov často krát považovaná za "rizikovú". Spája sa s nedôverou a nedodaním už zaplateného tovaru, alebo s podvodom. Preto my túto možnosť nemáme. Tovar posielame na dobierku, zaplatíte pri prevzatí tovaru. Je to najistejšie. Výnimkou môže byt vysoká cena objednávky (nutnosť vysokej hotovosti) alebo v prípade organizácií, ktoré nemajú možnosť platiť v hotovosti, napr. školy.
8. Je lepšie objednávať e-shopom, emailom alebo telefonicky?
Najlepšie, najrýchlejšie a najistejšie je to e-shopom. Objednávka sa dostane do systému automaticky, presne a rýchlejšie. Nie je tu riziko omylu (preklepu) ako pri emailovej objednávke, alebo nedorozumenia ako pri telefonickom kontakte. Pri e-shopovej objednávke dostávate automaticky jej kópiu. Ak napriek tomu vznikne problém, ihneď je jasné kde nastal.
9. Nenašiel som požadovaný náhradný diel na vašej stránke. Viete ho dodať?
Môžeme dodať mnoho náhradných dielov a príslušenstva pre bielu a čiernu techniku takmer všetkých značiek aj keď nie sú na našej stránke. Pošlite dopyt emailom, preveríme to na našom centrálnom sklade v ASWE. Uveďte čo najviac informácií, typ, značku, model zariadenia, originálne označenie, objednávací kód, ....
10. Odoslal som objednávku, ale ešte na niečo som zabudol.
Ak objednávka ešte nie je zabalená (informáciu o zabalení posielame emailom), pokojne objednajte ďalšie položky e-shopom. Do poznámky je NUTNÉ uviesť: Poslať spolu s objednávkou č. XYZ. Poštovné, balné bude účtované automaticky iba 1x ako by to bola jedna spoločná objednávka.
11. Nemôžem sa k Vám dovolať, telefón stále zvoní.
Telefónne hovory sú prepájané cez ústredňu, preto sa linka nejaví ako obsadená aj keď sú všetci pracovníci obsadení. Skúste to znova alebo emailom.
12. Aké je poštovné?
Možnosti výberu poštovného Vám budú ponúknuté pred odoslaním objednávky. Rovnako ucelený prehľad je dostupný na úvodnej stránke v ľavom menu, alebo na každej stránke dole.
13. Nemôžem si zvoliť poštovné list nad 20 EUR?
V takomto prípade by už išlo o poštovú sadzbu cenný list. Sadzba je vyššia a súčasne je povinnosť používať špeciálne obálky od slovenskej pošty v cene ďalších 0,5-0,8 EUR. Celková cena poštovného vč. DPH by bola vyššia ako poštovné za balík. Lacnejšia je už doprava kuriérom UPS, ktorú Vám ponúkame za cca 50% ceny pôvodných sadzieb UPS. Preto túto možnosť neponúkame.
14. Tovar ktorý mám uložený v košíku je pre mňa rezervovaný?
Nie, tovar ktorý je v košíku nie je pre Vás rezervovaný. Rezervovaný bude až po odoslaní objednávky. Ak chcete iba rezervovať tovar, ale zatiaľ ho neposielať, pošlite objednávku a do poznámky uveďte napr.: „zatiaľ neposielať – doobjednám“.